Otázka zněla nějak takhle:
Stává se vám, že dostanete mail, kterému nerozumíte a musíte se doptávat? Nebo si tipnout, co tím chtěl básník říct?
Uznávám, otázka to byla trochu návodná. Přesto mě celkem překvapilo, jak moc se účastníci shodli.
Většina odpovědí byla v duchu:
✅ Jo, často.
✅ Skoro pořád.
✅ Ano, denně.
✅ Nejpozitivnější odpověď zněla: Občas.
Podle studií si 23 % mailů vyžaduje nějaké upřesnění. Což je, abych to tak nějak kultivovaně zhodnotil, celkem dost.
Máte to u vás ve firmě nebo na úřadě jinak? Gratuluju!
Máte to stejně? Tím pádem asi tušíte, kolik času, peněz (a nervů) vás to stojí.
S Martinem Kavkou vám rádi pomůžeme s tím něco udělat.
Nebude to hned a nepůjde to samo. Ale první změny můžeme společně odstartovat během pár týdnů.
Náš workshop „Jak psát, aby to fakt četli“ je ideální začátek.


.png)

.png)
.png)